Klantgericht (ver)bouwen

Met BIM, data, parametrisch ontwerpen en toegankelijke platforms als Patchwork.io heeft de bouw een schat aan middelen en mogelijkheden in handen om klanten de service te bieden die ze bij andere aankoopprocessen gewend zijn. Er is in de bouw genoeg ruimte om klantgerichtheid beter in te vullen. Wat zijn de voordelen van zo'n klantgerichte opstelling? Zit het antwoord wel in techniek of zit klantgerichtheid vooral tussen de oren? 

Bouw Idee Café over klantgericht (ver)bouwen

Op 8 oktober 2020 vond het het Bouw Idee Café plaats over klantgericht (ver)bouwen. Thomas van Belzen (Cobouw) sprak met Aad de Kool (Lelie Zorggroep), Anke Rolvink (White Lioness), Jan de Wilde (BAM) en John Kersemakers (Vereniging Eigen Huis). Bekijk hieronder de uitzending, lees het verslag van deze uitzending of bekijk de terugblik van Cobouw.

Vlog over klantgericht (ver)bouwen

In deze vlog gaat Manuel Venderbos op zoek naar het antwoord op de vraag: hoe draagt innovatieve technologie bij aan het verbeteren van wooncomfort?

Verder lezen

© Koninklijke Bouwend Nederland